ליצמן מגיב לשמועות: "לא אתן לגעת בקצבאות הילדים ובתקציב הישיבות" • האזינו

דוד לזר 2 Comment on ליצמן מגיב לשמועות: "לא אתן לגעת בקצבאות הילדים ובתקציב הישיבות" • האזינו
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הבוקר (חמישי) ב'מדברים אקטואליה' עם דוד חכם ומני גירא – שוורץ ב'קול חי' לפרסומים שהתפרסמו הבוקר, ושעל פיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שר האוצר משה כחלון בכדי לדון עמו על קיצוץ בכל ההסכמים הקואליציוניים עם המפלגות השונות ביניהם ש"ס ויהדות התורה.

ליצמן אמר באופן נחרץ כי "אני לא מאמין שהדיווח נכון, אנחנו בקואליציה של 61 חברי כנסת והם יודעים את זה מעולה. חד משמעית – לא אתן לגעת בקצבאות הילדים ובתקציב הישיבות".

סגן שר הבריאות איים ואמר כי אם הם רוצים הם יכולים לפנות לליברמן מרצ והערבים, אם הם רוצים אותנו – החרדים – שיקיימו בדיוק את מה שהם חתמו איתנו", לדבריו, חתימת ההסכם הקואליציוני הייתה רק לפני חודשיים – הם זוכרים טוב מאוד על מה הם חתמו", אמר ליצמן ב'קול חי'.

כמו"כ התייחס ליצמן למתיחות השוררת בין חברי הכנסת של דגל התורה לבין אגודת ישראל ואמר כי "אין לי מושג למה חברי הכנסת מטעם דגל התורה לא מגיעים לישיבות סיעה, כנראה שביום שני האחרון הם היו עסוקים בכדי להופיע בישיבה", עקץ ליצמן ואמר כי "טוב, הם רק 2 חברי כנסת – יש להם הרבה עומס".

על השוויון בין דגל התורה לאגודת ישראל אמר כי "אני כבר בוגר כמה קדנציות, אני לא מתרגש משום דבר, אגו"י לא השתנתה בשום דבר גם אחרי שקיבלנו ביחד 6 מנדטים", רימז ליצמן על המנדט השביעי שלא שנגדע בגלל סכסוכי דגל התורה עם 'הפלג הירושלמי'.

על מצוקת הנדל"ן במגזר החרדי אמר ליצמן כי "אנחנו מחכים קודם כל לראות מה הממשלה הולכת להציע. בהסכם הקואליציוני יש לנו סעיפים שאנחנו אמורים לקבל לפיהם ויש כמה אמירות בנושא זה. קודם כל, נראה מה שהממשלה עושה לכולם".

כמו"כ התייחס סגן שר הבריאות ליצמן לנושאים הבוערים במשרד הבריאות. על הזנת אסירים בכפייה אמר כי "קודם כל מי שקובע אם זה חוקי או לא זה הכנסת והממשלה, ברגע שאנחנו מעבירים חוק זה חוקי, ד"ר איידלמן התחכם ואמר שיתן הוראה לרופאים לא לקיים את החוק, מי שאומר שלא יקיים את החוק לא יכול לעבוד בשירות המדינה".

על התורים הארוכים בבתי החולים אמר סגן השר כי " קודם כל אין פתרון קסם, הכרזתי כיעד ראשון על נושא העומסים ואני כבר מטפל בזה באופן אינטנסיבי", לדבריו, "הייתי השבוע בביקורי פתע בכמה בתי חולים ויש לי תוכנית שהיא אמנם לא קסם אבל היא ברת ביצוע".

ליצמן התייחס להוראות החדשות שהוא מציב למנהלי בתי החולים ואמר כי בכוונתו לחייב את בתי החולים לרכוש מכשיר MRI שהוא חיוני ביותר, "אין סיבה בעולם שאנשים יחכו לבדיקת MRI כל כך הרבה זמן, אני אעזור להם לרכוש זאת".

ליצמן הוסיף כי" בתי החולים עובדים אצלי ולא אני עובד אצליהם", בכך הוא רימז כי הוא מתכוון לאכוף את הוראותיו על בתי החולים.

האזינו לראיון המלא:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אגודת ישראל אשמה בזה שעשרות אלפי חבדניקי"ם עברו מיהדות התורה למפלגתו של אלי ישי.
    בידקו את הנתונים בכפר חב"ד ובריכוזי חב"ד בארץ. אני בדקתי. מדובר ב90% מהחבדניקי"ם.

  2. 1

    אתם מאמינים לו בקשר לקצבאות? אני לא הם פשוט מתוסבכים על נתניהו